28 oktober 2011

Sårad vän

Nu gjorde jag Brian ledsen. Vi spelade tillsammans ikväll, första gången på länge som vi hade så lång tid. Efter ett tag kom Mattias online och vi chattade en del. Precis mot slutet frågade Brian vem det var jag skrev till och efter viss tvekan svarade jag "My boyfriend". "Oh, I thought it was someone ingame" svarar han och jag erkänner att det var det. Att han vet vem Mattias är. Även om jag hade berättat om Mattias för Brian hade jag inte berättat att han finns ingame och vem han är. De känner egentligen inte varandra så bra, men de har stött på varandra via mig tidigare.

Han blev väldigt tyst efter det. Vi hade redan sagt att vi skulle sluta spela strax och han försvann ganska snabbt. Sen på msn skrev han att han inte borde frågat, ju mindre han visste desto bättre. Känns jobbigt att ha sårat honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar