12 januari 2012

Nästa lägenhet ska vi inreda bättre

En av dem som vill ha min lägenhet noterade min vägg med flyttkartonger i sovrummet och sa "Har du börjat flytta redan?" "Ja" ljög jag och tänkte att hon inte behöver veta att jag är världens lataste och helt enkelt inte har orkat ta bort flyttkartongerna sen jag flyttade in i maj.

Jag ser fram emot när vi ska inreda nästa lägenhet tillsammans. Vi har redan börjat titta på nya möbler och fundera på hur vi ska ha det. Men jag är lite rädd att vi ska fastna någonstans på vägen och nöja oss med gamla möbler vi egentligen bara tänkte ha ett litet tag innan vi byter ut dem. Jag känner mig själv. Dessutom är jag dålig i valsituationer. Vi tittade som hastigast på bäddmadrasser och jag baxnade lite inför alla valmöjligheter. Fast jag hoppas att vi ska skärpa oss och se till att få det fint, nu när vi har så höga förhoppningar om lägenheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar