11 november 2011

Snart kommer han hit!

Pappa har skämtat hela kvällen om att gå ut och ställa sig på balkongen och vinka åt Mattias när han kommer hit. Om några minuter får jag se om han vågar. Han sa att han är så gammal nu att han inte bryr sig om vad folk tänker, inte ens om han vinkar åt fel person.

Hur som helst ser jag fram emot att de får träffa varandra. Jag är stolt över att vara tillsammans med Mattias och vill gärna att min familj ska träffa honom. Tror att han är lite mer nervös än vad jag är och vad jag var inför att träffa hans familj. Han har frågat flera gånger vad han ska ha med för present, medan jag inte tycker något sånt är nödvändigt alls. Jag är inte så pjoskig med sånt. Kanske för lite till och med. Hade inte en tanke på att ha med mig något till hans familj när jag hälsade på. Han tyckte också att det var lite småjobbigt att han kommer mitt i natten och har druckit lite öl, men jag ser inget problem med det heller.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar