9 november 2010

Sista anställningsintervjun?

Var jag precis på min sista anställningsintervju för den här jobbsökaromgången? Jag hoppas verkligen det. Intervjun kändes i alla fall bra och jag hoppas att jag gav ett gott intryck. Det här var nog den intervju med minst kniviga frågor av alla intervjuer jag varit på. Den slutade med att han frågade från när jag var tillgänglig och sen på vägen ut pekade han ut huset där jag skulle sitta och jobba om jag fick jobbet. Det tar jag som ett bra tecken. Fast det skulle ju kunna vara något man gör med alla. På en av de tidigare anställningsintervjuerna blev jag ju också runtvisad och fick till och med säga hej till folk. Nu väntar jag bara på samtal från konsultchefen för att höra om kunden gillade mig och ifall jag har fått jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar