4 september 2011

Väl spenderad lördag

Jag blir löjligt glad bara av att få ett "God morgon" på msn. Mattias slutade svara på mina sms vid halv tio i fredags och jag gick och hoppades att höra från honom till ganska sent. Tydligen hade han somnat tidigt på kvällen. Jag är ju fortfarande i stadiet där man går och undrar om man verkligen ska säga något och har funderingar på ifall det bara är från mig sida intresset finns och ifall han tycker att jag är efterhängsen.

Även om det är lite svårt att inte vara lite nojjig över det så vet jag nog egentligen att jag inte behöver vara det. Redan när jag satt på tåget hem i torsdags föreslog han att vi skulle ses igen, även om vi inte bestämde något exakt då.

Efter hans morgonhälsning fortsätter vi chatta i några timmar innan vi båda ska iväg på olika aktiviteter. Efteråt fortsätter vi långt inpå natten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar