26 maj 2011

SMS mitt i natten

Jag ligger i sängen och vrider mig. Har suttit uppe länge med Brian igen och pratat och nu är jag är uppfylld av tankarna på oss och det går helt enkelt inte att somna. Kvällen han tog mod till sig för att berätta om sina känslor var jag fortfarande inne i min store osäkerhet. Men sedan dess har jag blivit gladare, mer säker på vad jag vill, även om det känns hemskt mot Johan. Jag sms:ar Brian för att beklaga mig över sömnlösheten och skriver att det är många tankar i huvudet, fast nu är det gladare tankar än förut.

Jag får svaret:
“It’s been on my mind for many nights now, anticipation and worries. But those worries are gone now thanks to you. I want things to work between us, I’d like nothing more than to be with someone as sweet and beautiful as yourself.”

Och jag blir ännu gladare och får ännu svårare att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar