22 oktober 2010

Lite nere

Efter att ha försökt sova ett tag bestämde jag mig för att gå upp igen. Blev lite ledsen när jag skulle sova. Vet inte riktigt varför, men kände mig lite nere.

Kanske för utvärderingen av kursen, trots att det mesta ändå var positivt. Jag sa ju att jag skulle glädja mig åt det positiva!

Kanske för att tentan gick sämre än vad jag tänkt. Ändå lär jag ju bli godkänd, till skillnad från många av kurserna jag har läst där jag var jätteglad över att ens bli godkänd.

Kanske för att Brian inte sa till när han var hemma tidigt och jag insåg att han varit hemma flera timmar vid nio-tiden när det redan var för sent för oss att hitta på något tillsammans. Vanligtvis brukar han komma hem vid halv nio så jag tittar inte ens efter honom förrän runt den tiden. Just denna kväll var sambon borta så vi hade haft tid att kunna spela i flera timmar tillsammans. På något sätt kände jag mig lite utanför när han inte ens sa hej. Samtidigt vet jag ju att han uppskattar mitt sällskap.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar