11 juli 2011

Skithelg

Förhoppningen om att jag skulle må bättre på söndagen slog fel. Illamåendet, den allmänna svagheten och svårigheterna att ta djupa andetag var visserligen borta, men utbytt mot en huvudvärk som fick mig att ligga i sängen många fler timmar än vad jag hade tänkt. På något sätt känns det så hopplöst med huvudvärk som kommer när man sover, för chansen att den skulle försvinna av att man sover känns ju ganska liten.

Helgen blev väldigt improduktiv… Det är fortfarande stökigt, kryddväxterna står fortfarande kvar ute på balkongen och dör, ingen jobbansökan blev skriven och till Brians och Alex besvikelse blev det inte särskilt mycket XP på paladinen heller.

Tänkte säga att jag i alla fall inte har någon huvudvärk idag, men nu känns det som om något kommer smygande. Utvilad är jag i alla fall, för första gången på länge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar