17 juni 2011

In love

Jag säger inte lika fina ord. Det är till och med så att jag är lite orolig att Brian ska tycka att jag ger för lite tillbaka. Det har gått långsammare för mig. Även om jag är kär så har det varit svårt att bara lämna allting bakom mig och kasta mig in i det nya. På ett sätt tvekar jag fortfarande, även om jag har bestämt mig för att det är den här vägen jag ska gå.

Igår nämnde jag i förbifarten att jag känner obehag inför att Johan har berättat för en massa andra personer att jag är kär i någon, när det känns som om det är något privat för mig. Istället för att reagera på min huvudpoäng reagerar han istället på att jag sa att jag är kär och blir glad. "Are you in love?" frågar han och jag svarar jakande och ler. Men han nöjer sig inte med det, utan vill att jag ska säga det igen. I'm in love.

Hittills har jag hållit tillbaka lite i väntan på att faktiskt träffas. Vi måste ses för att jag ska kunna vara säker, även om han får mig att känna så här. Han verkar så säker å andra sidan, har flera gånger sagt att han är min så länge jag vill ha honom.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar